Fredag, idag! :)



Idag är det äntligen fredag! Wii :)
Nämen fan vad skönt, även om denna vecka har gått fort, har denna fredag ej kommit en dag försent!
Ikväll blir det mysig middag hemma hos Maddi, ska bli super mysigt.. Hon åker ju i nästa vecka (och som sagt missar en rundtur i vår nya lägenhet, buhu, men den finns kavr när hon kommer hem:D ) så en mysig farväl middag är helt rätt!
Efter middagen blir det utgång, Daniel ska också ut så varför inte jag med ;) hehe, nee, skämt och sido, det ska bli roligt är månader sen jag var ute sist, måste vara när Daniel och hans vänner och jag var på K1 och det var i MAJ!

Aja, nu måste jag göra nytta på jobbet igen!

So long, i det här tråkiga vädret!






Kommentarer
Postat av: Marie

Idag är det 080808! Nu undrar jag vad du gjorde 8 minuter över 8 denna morgon?

Skriv i mitt kommentarsfält så gör jag ett inlägg om vad ni bloggare haft för er med länk till din blogg om du lämnar url!

Som en kul grej!



www.mumari.se/2008/august/vad-gjorde-du-kl-0808.aspx

2008-08-08 @ 09:03:48
URL: http://mumari.se
Postat av: Maddi

Wiiiii kommer bli GRYMT ikvälL! Ska bli super att träffa dig, var allt för länge sen. PUSS

2008-08-08 @ 12:15:18
URL: http://madelenandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0