Idag är det..



Onsdag, bara 1 dag kvar :D wii, så himla roligt!

Jag ska gå tidigare imorgon, ungefär vid halv tre, tre.. wii då kommer jag och Daniel att åka upp och börja måtta lite, och sen far det iväg till IKEA för att shoppa :D. Idag ska jag och Daniel till Hornbach och handla golv (färg) , lister, socklar m.m det är hur som helst mycket som ska inhandlas.. Så himla roligt :) Jag kan knappt bärga mig..

Tiden kommer att gå sååååå långsamt imorgon på jobbet...

På lördag ska jag och Daniel passa min helt underbara syster, yster. Mamma och Mattias ska på bröllop med övernattning.. Felicia är så mysig att sova med, vi får se om vi passar henne tidigare än planerat, så kanske vi hittar på något tillsammans allihopa. Hon tycker att det är så roligt :D

Nu måste jag börja ta fram grejjor, så att vi kan öppna klockan 10.00!!

Kiss and love!



 Du är så mysig och underbar på morgonen, Bejbi!
"Kom och mys lite älskling, innan jag måste gå upp"
Darling, I love you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0