Idag är det...



Dag NOLL!!! Idag får vi den :D Wiii, jag kommer att dra från jobbet klockan 13, sen blir det direkt upp till lägenheten!!

Jag och Daniel köpte golv och färg wii :)

Till något tråkigt, Idag åker min Maddi till stora USA.. Kommer att sakna henne så otroligt mycket! Men jag vet att du snart kommer tillbaka! Du kommer att få det kanoners, jag kan ta hand om Alex här hemma och låta honom gråta på min axel om han skulle behöva, för vi blir ju grannar nu ;)..

Ha de bäst Maddi, Love you!





 


Kommentarer
Postat av: Maddie

Hej älskling!

Jag kommer in på era bloggar nu av någon märklig anledning :)

Jag saknar dig också! haha känns bra att min älskling har en axel att gråta på :)

Blogga mer nu så jag vet hur det går med lägenheten och ert liv! MASSOR MED BILDER MADDE VILL HA!

Älskar dig! Pusspusspuss

2008-08-16 @ 19:54:01
URL: http://madelenandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0