Idag är det..




Tisdag, bara två dagar kvar till vi får nycklarna :) Wii, kan man vara lyckligare..
Har även fått ledigt på fredag, så då blir det en riktig heldag med pyssel, Daniel släpper av mig innan han åker till jobbet.. Hjälp ska man få också, min kära Mallan har varit så snäll och sagt att hon gärna hjälper till, så det ska hon få :)
Vi börjar klockan 7, Mallan ;) Hehe..

Jag ska ta massor med kort under helgen så att ni får se hur mycket vi har kämpat, och lite för och efter bilder ( lite är för dig också Madde så att du kan få se hur den såg ut innan och efter :D eftersom du nu åker när vi får den! huhu )

Daniel slutar väl vid halv två tiden senast, sen kommer detta ta hela helgen att göra :)

Wii, det kommer att bli så roligt och fint!



Snart fyller min älskling år, jag har hittat välrdens bästa present, till världens bästa kille! Jag ska ge honom en födelsedag som han aldrig kommer att glömma! I Love you, Darling!





Kommentarer
Postat av: Maddi

Ååh ser fram emot att se alla bilder! :)

Ni kommer att få det kanoners, och nu måste jag nästan slå en singnal till dig och luska i vad det är för present :D

LOVELOVELOVE

2008-08-12 @ 16:12:12
URL: http://madelenandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0