Usch, på mig!

Känner mig jätte dålig för att jag absolut inte har skrivit något på hundra år, men jag hinner verkligen inte. Men jag ska absolut försöka bättra mig, promise!!

Nu är det bara ca en vecka kvar sen får vi vår lägenhet, det ska bli super roligt. Då kommer det att renoveras så det dånar i väggarna. Vi har tittat ut allt som vi ska köpa, det blir:

- Valnöt på golvet
- vita väggar, fondtapet i sovrum och vardagsrum
- nya dörrar
- nytt badrumskåp
- ny dusch
- nytt KÖK!!

Wii, det kommer att bli otroligt fint.

Klockan 10.00 den 14 augusti är lägenheten vår!!!




Calle och Mallan, är otroligt glada för er skull, det kommer att bli en super fin lägenhet! Grattis, grattis!!!



Maddie, jag hoppas verkligen att jag kan följa med på fredag.. Jag ska försöka att styra om lite.. Tycker att det ska bli super roligt för dig att få åka dit! Du kommer att få en beställning, tills du kommer hem!!




Nee, nu måste jag väl göra nytta på jobbet!

So long!


Kommentarer
Postat av: Madde

No shit, känns som halva världen ska bifoga shoppinglista till mig :) Men ös på ba!

Jag missar er lägenhet precis! Åker den 14 augusti, får helt enkelt vänta till december istället :)

Jag hoppas du lyckas fixa så du ska med, blir ledsen annars :(

Much love!

2008-08-05 @ 17:46:59
URL: http://madelenandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0