En solig morgon!

Hej alla glada morgonläsare!

En sådan här solig morgon vill man ju inte gärna vara på jobbet, men vad ska man göra, någon måste ju jobba!
Daniel har semester ännu en vecka och vi har funderat på om man kanske ska ta tre dagar i nästa vecka och åka ner till Mattes landställe på västkusten. Det skulle vara så skönt att få vara i solen några dagar. Det är så tråkigt när man jobbar, för när stackars jag kommer hem är det typ bara sol i två timmar till, och då är det inte en jäkel som orkar vara i den eftersom dem har varit det hela dagen! Stackars mig, huhu!!

Men till något helt annat, Igår sålde vi våran kära bil. Det kom en som en chock, vi sitter jag Danne och Matte uppe på stendalsberget och njuter av kvällssolen då Dannes mobil ringer. Då är det en kille från hässelby som vill komma och kolla på den direkt. Så det var bara att ta sitt pick och pack och åka till Mamma Ingela för en snabbstädning av bilen. 40 minuter senare dyker denne Henrik upp, och ytterligare en timme senare har han köpt den :)
Både tråkigt och skönt att äntligen få den såld, men det kändes lite konstigt att åka hem i Ingelas bil, och se en annan snubbe åka iväg i våran, huhu! Men dessa pengar sitter ju inte fel just nu, eftersom om bara ca två veckor får vi vår lägenhet, och då ska det dunder renoveras :) det blir nya golv, ny målade väggar och ett nytt kök! Wii :) Det kommer att bli så fint!

Nu i helgen ska jag bara umgås med min kära man, tänkte att vi skulle åka och bara mysa i solen, kanske picknick :) nee, denna helg vill jag bara ha sol. Har haft sådan otur på mina lediga dagar, aldrig fint väder. Men denna helg, ska det bli det!!! För det har jag bestämt ;)

Aja, nu ska jag fortsätta jobba!

Pussar och kramar

Mallan, jag håller tummarna för dig my heart!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack älskling!!!!! :)

2008-07-25 @ 09:38:36
URL: http://mallanr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0