Herre min jesus!

Vad folk är otrevliga idag! Gamla gubbar och tanter är dem värsta, skit pensionärer!!!

Just nu känner jag absolut inte medlidande för en enda gammal person, Usch och FY!!

Dem värsta datumerna är 18, 19, 20 och 25!





Nu är det bara 1h och en kvart kvar tills vi stänger. Wii, sen bara helg!
Måste verkligen gå till frisören.. gahh, håret är ju absolut inte det vackraste just nu, måste även gå och göra ordning mina naglar igen, fick ju tyvärr sluta med det när jag och Daniel flyttade in i lgh i tumba. Den var så dyr i hyra samt att jag pluggade.. Men nu är det slut på fattiglapps tiderna.. Då ska jag börja skämma bort mig igen, det är ett måste!

Skulle även behöva köpa lite nya kläder och skor, men det lär de ju inte bli förens efter Dom. rep. resan.. Eftersom i mitten på november måste vi betala in hela resan, och hitills har vi 15 tusen kvar, sen måste vi ju ha något att leva på där nere.. Så det blir mycket utgifter detta halvår, men det är så värt det!!

Stackars jag hade ju ingen semester i somras, så det här blir min resa med sol och bad!

Aja, nu är min fika rast slut.

Åter till arbete, So long!


Kommentarer
Postat av: Maddie

Heej snuttan! :)

Kan du börja kommentera i min blogg igen? Känns som jag skriver till intet :D

Hur som helst så saknar jag dig och jag hopaps allt är bra!

Puss puss

2008-09-19 @ 21:10:22
URL: http://madelenandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0