Okej, uppdatering! :)

Lägenheten: Är klar, eller nästan vi har bara  köket kvar, hahah.. Nee, men skämt och sido, vi ska se om vi kan beställa köksluckor från ett företag som specialtillverkar så att vi ska slippa byta ut dem (vilket leder till att det säkert blir dyrare) men hela underdelen ska slås bort och sättas in nytt. Sen ska det bara bred spacklas, läggas nytt golv, kaklas, monteras upp kök, ny spis, sätta in diskmaskinen.. hehe, det var väl inte så farligt ;) Men annars är det som sagt helt klart, vi bor och trivs!

Jobb: Som sagt, äntligen har jag fått min fasta anställning :D Wii, är super glad efter mycket strul är det äntligen ordnat.. Först skulle jag få och allt var klart, sen blev det anställningsstopp i banken och mitt lovade  jobb var i farozonen. Men min chef ville så jätte gärna ha mig kvar så hon skulle göra allt i sin makt för att få mig att stanna. hon pratde med högsta cheferna och vips var det ordnat.. Så nu from den 1/10 börjar min provanställning på 12 månader!!! inom banken är det inte nådigt, men det är för all säkerhet osv, ska även ta ut polisregister som jag måste ge till dem. Ska även certifiera mig så att jag blir rådgivare i kundtjänst :) Skit roligt ska det bli, men det är ganska svårt. Först måste man göra sparande och pension (samt fonder, aktier) sen när man klarat det ska man göra föräkringsdelen. Kommer att berätta mer hur allt det går när jag börjat, kommer att börja med det den sista september.

Resor: Ska ju som sagt åka till Dominikanska Republiken i vinter, och Yes, jag fick ledigt (är tydligen svårt att få ledigt i december inom bankväsendet) Sen har jag och Daniel bestämt att vi ska åka någonstans bara över en helg, och ta det lugnt äta god mat, och bara umgås.. har varit så mycket med lägenheten och mitt jobb fram och tillbaka.. Så vem tycker inte att vi förtjänar lite semester?! Sen blir det självklart fjällen, men det kommer antagligen att bli närmare påsken!

Så nu får det vara nog för detta kapitel, men det kommer mera! ;)

Nee, nu måste jag hjälpa min kollega!

Se yaa!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Skönt att höra att allt är bra där hemma!! Nu vill jag bara ha bilder på lägenheteeen!! :D :D:D

Puss puss

2008-09-18 @ 18:49:40
URL: http://madelenandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0